איך להפוך אתר אינטרנט למערכת שיווקית שמביאה לקוחות כסף?

 אני רוצה לספר לכם איך להפוך את אתר האינטרנט שלכם למערכת שיווקית שמושכת אליכם יותר לקוחות, ומכניסה לכם יותר כסף לעסק.

יש ארבעה שלבים עיקריים כדי להגיע למטרה הזו:

  1. קודם כול: לעשות שיעורי בית. אם יש לכם אתר קיים זה יכול להיות ממש מכרה זהב. אתם יכולים לדעת כמה לידים פונים אליכם באתר בחודש, מה סך המכירות שמגיעות אליכם מהאתר, כמה זמן הגולש נמצא אצלכם באתר, לאילו דפים הגולשים נכנסים, מאיפה מגיעה רוב התנועה שלנו לאתר, מה ערוץ השיווק שהכי מניב לנו ועוד.

כל המידע הזה יכול היות מאוד מאוד חשוב, ולכוון אותנו – עם תשובות מדויקות – לעבר האתר החדש.

  1. השלב השני הוא הידיעה מה אנחנו רוצים מהאתר החדש. אנחנו רוצים לדעת מה היעדים החדשים שלנו, מה אנחנו רוצים למכור באתר, איפה היינו ומה אנחנו רוצים לשפר; מה המוצר הראשי, מה המוצר המשני, מה המוצר הכי רווחי שלנו, לאיזה קהל הוא פונה, מה הצורך הכי גדול של אנשים שנכנסים לאתר… כל שאלה כזאת יכולה לשנות את המבנה של האתר שאנחנו בונים. האם אנחנו רוצים שיתקשרו אלינו? שישאירו פרטי קשר? שיקנו באתר? שיירשמו לרשימת תפוצה? כל תשובה תהיה משמעותית למבנה של האתר, ועבור כל מטרה שאנחנו רוצים להשיג אנחנו צריכים לעצב ולתכנן אחרת את אתר.
  2. הדבר השלישי הוא תכנון האתר. קבענו מטרות מסוימות, החלטנו לאן אנחנו רוצים להגיע ומה אנחנו רוצים לעשות, ועכשיו אנחנו צריכים שהגולש יבין את זה.
    אנחנו רוצים שהגולש יבין תוך כמה שניות מרגע הכניסה לאתר מה אנחנו עושים, מה המומחיות הכי גדולה שלנו, ולמה אנחנו יכולים לתת לו את המענה הכי מדויק לצורך שלו. אנחנו רוצים שהוא יבין, אבל גם לכוון אותו לפעולה שאנחנו רוצים שיבצע: להתקשר אלינו, להשאיר לנו פרטים ליצירת קשר, לרכוש… האתר שלנו אמור לכוון אותו. אם האתר בנוי בצורה נכונה אנחנו נכוון אותו בעדינות לעבר המטרות שלנו.
  1. הדבר הרביעי הוא חיבור האתר לכל המערכות השיווקיות. אנחנו משקיעים המון אנרגיה, בשיווק בפייסבוק, באינסטגרם, בפינטרסט, בכל הרשתות, יש לנו מערכת סליקה ויש לנו עוד אין סוף מערכות. אנחנו רוצים לחבר את הכול לאתר שלנו, כדי שהוא יהיה מערכת שיווקית שמושכת את הלקוחות שלנו, ושזה יהיה אוטומטי. אם כל המערכות האלה קיימות, אנחנו יכולים לעשות תהליכים אוטומטיים שיחסכו לנו זמן, אנרגיה, ומאמץ.

אלה היו ארבעת השלבים העיקריים להגיע לאתר שיווקי שמושך לנו יותר לקוחות לעסק. אם אתם רוצים להתייעץ, אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר חדשה, אם אתם רוצים לדבר איתי על האתר הקיים שלכם, אתם מוזמנים בשמחה רבה (: