אני רוצה לתת לכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לקחת את פסח ולייצר ממנו מקפצה מטורפת לעסק שלכם.

  • פרסמו פרסום רלוונטי לתקופה.
    קחו את העסק שלכם, או את המוצר, ורשמו את כל מילות המפתח שקשורות אליו.
    קחו דף אחר ורשמו עליו את מילות המפתח שקשורות לתקופה: אביב, פסח, חזרה לשגרה, ילדים בבית, חופשה, התחדשות…
    כל מילות המפתח שקשורות לתקופה.
    עכשיו נסו לחבר את עולמות התוכן האלה. אני בטוחה שזה יכול להתחבר איכשהו.
    זה ייצור פרסום רלוונטי ומעניין, וזה יכול למשוך אליכם לקוחות מדוייקים לחג.
  • תתכוננו ליום שאחרי החג.
    לפני שאתם יוצאים לחופשה אני ממליצה לכם לכתוב רשימת משימות מסודרת של כל הדברים שאתם צריכים לעשות כשתחזרו: טלפונים, שיתופי פעולה, לקוחות שהתעניינו, פולו-אפים, פרויקטים חדשים, פרויקטים לקדם…
    רשמו הכול.
    למה?
    כי עכשיו זה טרי לכם בראש ועכשיו אתם זוכרים, אבל אחרי שבוע עם הילדים ואחרי שבוע עם המצות אתם כבר לא תזכרו כלום, ותצטרכו ימים שלמים כדי לחזור לשגרה.
    לא חבל?
    רשמו עכשיו כדי שתוכלו לנחות במהירות לתוך העניינים.
    בשבילי זה דבר מצוין ואני נעזרת בו מאוד.
  • תכינו את הפרסום לאחרי החג מראש.
    כדאי לכם להיות ממוקדים ולהתכונן מראש לאחרי החג.
    אחרי החג כולם חוזרים מהחופשה ורוצים לקנות, לרכוש, להתרענן, להתחדש, לחזור במהירות לשגרה או להגדיל הכנסות.
    כל קהל יעד והצורך שלו, אבל כולם רוצים לחזור לעניינים מהר.
    אם אתם תהיו שם, עם המוצר הרלוונטי בדיוק עבורם, מוכנים ומזומנים – אתם יכולים לנצל את הגל הזה, ואת הצורך של המתעניינים והלקוחות שלכם, ולהפוך אותם להכנסות לעסק. נצלו את זה וחשבו על זה מראש.הכינו רשימת רעיונות, מטלות, דברים שאפשר לקדם, שיתופי פעולה שאפשר ליצור…

אז שיהיה לכולנו חג אביב שמח!