איך אפשר לקבל יותר הַפניות מאתר האינטרנט שלכם?!
כשגולש נכנס לאתר שלנו, הוא מבין בתוך שלוש שניות אם אתם נותנים לו את היחס שהוא מחפש ואת התוצאה שהוא מבקש או לא.
לכן האתר צריך להיות מאוד ממוקד, עם מסר ברור וחד.

אז קבלו 3 טיפים איך לעשות את זה:

  • מה התוצאה שאתם נותנים ללקוחות? רשמו בדף הבית בצורה ברורה מאוד מה אתם נותנים ללקוח.
    אל תכתבו: "נעים מאוד, הגעתם לאתר של יועצת ומנחת הורים. למדתי ככה וככה ואני עושה ככה וככה.." לא. זה לא מעניין.
    כתבו: "אני יועצת הורים שעוזרת למשפחות לייצר אווירה נעימה בבית". זה כבר נשמע אחרת, מעניין יותר.
    יש פה תוצאה, יש פה טריגר, ויש פה מענה לצורך מאוד ממוקד.
  • איך יוצרים איתכם קשר? חשוב לשים לב שבכל העמודים באתר יש דרך ליצור אתכם קשר: טלפון, כתובת, מייל, טופס "צור קשר"…
    העיקר שברגע שלקוח נכנס לאתר הוא לא צריך לחפש איך ליצור אתכם קשר, אלא זה יהיה כתוב בצורה מאוד ברורה בכל עמוד.
  • שימו את הלקוח במרכז –  שימו לב לדבר פחות על עצמכם באתר.
    אני יודעת שזה מאוד נחמד לספר מה אתם עושים ומה אתם יודעים, אבל זה לא מעניין את הגולשים שלכם.
    מה שהלקוח רוצה הוא לדעת שיש לכם הניסיון והידע כדי לעזור לו.
    דברו עליו!
    "אני יכולה לעזור לכם בככה וככה, השירותים שאני נותנת לכם הם ככה וככה, הניסיון שלי מראה שאני נותנת ככה וככה"…
    דברו עליו, פחות עליכם.

אם אתם רוצים להתייעץ אִתי, לבקש את חוות דעתי על האתר שלכם, או סתם לשאול כמה שאלות, אני פה.
צרו אִתי קשר  (: