"לקבוע מטרות זה הצעד הראשון בהפיכת הבלתי נראה לנראה" (טוני רובינס)
*
עסקים מפרסמים באלפי שקלים, כי צריך לפרסם וזה מה שכולם עושים.
הרבה טועים לחשוב, שהעיקר לפרסם ולא משנה מה ולא משנה מתי – העיקר שיראו שאני קיים.
אבל מחקרים מראים, שרק כ 30% מהאנשים שמפרסמים או שעושים פעולה שיווקית, נעצרים לפני כן לחשוב למה הם עושים אותה…
ורק 12% רושמים את המטרה על הדף.

אז בפעם הבאה לפני שאתם רצים לפרסם, לצלם או לכתוב פוסט –
עצרו.
כתבו לעצמכם:
מה המטרה מהפרסום?
מה תרצו להשיג באמצעות הפרסום?
חשיפה לעסק?
למלא סדנא?
למכור מוצר?

רשמו לעצמכם את המטרה, באופן ברור על הדף.
מטרה אחת. לא יותר.
אל תפחדו לרשום מספרים – כמה לקוחות תרצו שיגיעו, או כמה כסף אתם רוצים שייכנס.
תרשמו לעצמכם גם תאריך, שתדעו להתכוונן לאותה המטרה.
כדי שזה ירגש אתכם גם בהמשך, תרשמו לכם מתחת "למה".
למה אתם רוצים למלא סדנא? למה אתם רוצים עוד חשיפה?
אחרי שתגדירו את המטרה, תראו שאתם יודעים להעביר אותה הרבה יותר טוב הלאה..
כי כשאנחנו חדורי מטרה, הרבה יותר קל לנו להשיג אותה.