Project Description

האתר של ויזינפלד אדריכלים

הסיפור שמאחורי האתר

חשוב לי תמיד להוציא בכל פרויקט, לכל לקוח את המסר הייחודי שלו.
מסר ייחודי זה בעצם הטון המיוחד של כל אחד ואחד..
כי גם אם יש 50 אדריגלים שיעבדו על אותו הפרוייקט,
כל אחד מסתכל עליו מפרספקטיבה מיוחדת ויגיע לתוצאה שונה לחלוטין.

וכשדיברתי עם אביטל ויזינפלד, בעלת המשרד,
וניסיתי להבין מה הגוון טון המיוחד שלה – מצאתי אותו בקלות.
כי כשהיא דיברה על "יצירת מרחב חברתי" נדלקו לה העיניים וראיתי שהגענו לנקודה.
אז מה זה מרחב חברתי? שאלה טובה.
כשמתכננים מבנה ציבורי או קהילתי,
יש חשיבות גדולה איך הוא משתלב עם הסביבה שלו.
היא הראתה לי דוגמא של בית כנסת שהיא עיצבה,
שהיה צריך להיות מתוכנן על הר גבוה.
במקום לעשות כביש ארוך לאןרך ההר או הרבה מדרגות ולהתחיל לתכנן את המבנה עצמו,
היא הפכה את ההר ליתרון משמעותי: כל הדרך לבית הכנסת נהיה מרחב ציבורי שמגבש את הקהילה,
ותכננה שם מגרשי משחקים, מרחב עם ספסלים, פינות צל וישיבה…
וזה בדיוק מה שנקרא: ליצור מרחב חברתי.

המסר הייחודי

כשאני מתכננת אתר – אני שמה דגש על מסר שמופנה בדיוק לקהל היעד.

ופה ראינו שהלקוחות שיוצרים עם המשרד קשר הם מועצות, עיריות ויישובים.
לרוב הם מנוסים כבר בפרוייקט או שניים, ומפחדים מאוד מעניין החריגה מהתקציב.
כי תכנון נכון הוא זה שיקבע באילו חומרים להשתמש, אילו כמויות לקנות ויכריע – האם הפרוייקט יעמוד בתקציב או לא.
ולכן היה חשוב לנו להעביר מסר:
המשרד לוקח 100% אחריות.
על התאמה לתקציב, על עמידה בזמנים, על תכנון נכון וכמובן – על מרחב חברתי.

כאשר מעבירים את העכבר על אחד האיקונים, הוא מסתובב, והפירוט מופיע מאחורה.

אסטרטגיה

כשגיבשנו את האסטרטגיה של האתר,
שמנו את יצירת המרחב החברתי בפרונט,
ומיד אחריו את 100% אחריות של המשרד.

את האתר עיצבנו בגווני הלוגו שעיצבנו להם –
ירוק, שחור, לבן.
אתר נקי, שמציג את העבודות והתמונות היפות והם אלו שמכניסים צבע לאתר.
באתר הכנסנו משהו מעניין:
פיתחנו את האתר בצורה כזו, שכל התמונות יהייו שחור לבן,
ורק במעבר עכבר הם מוצגים צבעוניים.
ככה האתר נשאר עם מראה נקי למרות כל התמונות הקיימות בו.

אהבת את האתר? איזה כיף!

זה הזמן ליצור איתי קשר!
אני תמיד מתרגשת לעבוד על פרויקטים חדשים.

אני רוצה אתר ממגנט!