Project Description
האתר של הקמפוס החרדי
הסיפור שמאחורי המותג
ייחודיות
> המקום הכי טוב ללימודי ביטוח ושוק ההון מבחינה מקצועית.
> ציוני מעבר הכי גבוהים בישראל: חומר ברור ופשוט ללימידה, מרצים מצויינים, ספרי לימוד שנכתבו באופן אישי, אתר האינטרנט – תרגילים, סימולציות, פורומים.
> נותנים את הכלים הכי טובים לעבור את הבחינות!
> תחום יוקרתי שפותח דלתות, הרבה אפשרויות עבודה וצמיחה עסקית.
> לימודים מהירים שהם שווי ערך לתואר!
הערכים
קהל יעד
לאחר פילוח מצאנו שיש 4 קהלי יעד עיקריים למכללה:
- בעלי תארים בתחום הפיננסים שרוצים לקבל עבודה מעשית.
נמצאים בד"כ באינטרנט – תוך שנה יצאו עם מקצוע.
30% מהקהל - גברים שמחפשים עצמאות כלכלית ועצמאות בעבודה – לשלב עם לימודי כולל.
20% מהקהל, 50% מקהל הגברים - אנשים הקשורים בדרך זו או אחרת לביטוח
אנשים שקשורים לתחום, ורוצים להתמקצע ולקבל אפשרות לעסוק בו.
למשל -עובדי חברות הביטוח שרוצים להתקדם, סוכני ביטוח, פקידי ביטוח.
20% מהקהל - אנשים שלא קשורים לתחום –
המטרה של הפרסום: להיכנס למינסטירם המרכזי של המגזר.
חסר לאנשים האלו הרבה ידע בתחום הביטוח והפנסיוני, חושבים שזה משהו מפחיד, או שלא חושבים עליו כאפשרות לימודים ועבודה.
30% מהקהל
קצת על תהליך העיצוב
בשורה התחתונה
איזה כיף שזה הדדי!
גאולה מיתגה אותנו מחדש ובנתה עבורינו את האתר של הקמפוס החרדי לפיננסים, והרימה את הקמפיין האינטרנטי בהצלחה רבה.
גאולה גילתה ידע מעמיק ברמה גבוהה של כל המרכיבים מהם מיתוג ואתר טוב בנוי, החל מרמת האפיון הסופר מקצועי שהגדיר וחידד את המסרים ובידל את קהל היעד, המשיך בעבודה על תכנים ועיצוב, וסיים בפיניש מושלם ולוק מרהיב. והכל במסירות, במקצועיות, בהבנה עמוקה של השטח והתחום, ובאחריות רבה.
גם בתוך לו"ז צפוף ועמוס מאוד וסד של זמנים, הגענו למטרה בזמן, בזכות שירות מעולה סביב השעון כפשוטו.
התוצאה היתה אתר מצויין שהביא לנו את הנראות אותה אותה חיפשנו, ושירת ומשרת אותנו נאמנה בכל הקמפיין, ובע"ה גם הלאה.
גאולה היא מקצוענית, כשרונית, מבינת עניין, והיה תענוג לעבוד איתה.
ממליץ בחום
משה פרוש
מנהל הקמפוס החרדי לפיננסים