תיאור פרוייקט

האתר של הקמפוס החרדי

הסיפור שמאחורי המותג

אז כשמשה פורוש, ממכללת אורין שפלטר, פנה אלי ואמר לי שהם כרגע מקימים שלוחה חרדית למכללה והם צריכים להנגיש את כל הפרסום והתכנים לציבור החרדי – התלהבתי.
הדדליין היה קצר, מאוד, והיינו צריכים להתאים את הלוגו לציבור, לעצב ולבנות את האתר, לבנות דף נחיתה ייעודי לקמפיין ובאנרים מונפשים.
אז התחלנו מהלוגו.
הלוגו הנוכחי של אורין שפלטר בא לשדר עוצמה וכוח, הם השתמשו באייקון של שור זועם (דימוי מעולם הפיננסים ושוק ההון).
אך מהר הבנו שיש בעיה עם האייקון הזה לציבור החרדי – כי הקונטציה שהוא משדר להם זה עגל הזהב…. מיצד שני, לא יכלנו לוותר עליו – כי זה הסמל העיקרי של מכללת אורין שפלטר.
לאחר סיעור מוחות מעמיק, מצאנו פיתרון יצירתי – לקחנו את האייקון של השור, שינינו לו קצת את הצבעוניות, והכנסנו אותו לתוך מדלית מצוינות.
מדלית מצוינות מדברת טוב לאוכלוסיה שאליה רצינו לפנות – אוכלוסיה שרוצה להתפרנס בכבוד, להצטיין ולמצא לעצמה מקצוע מבוקש.

ייחודיות

> המקום הכי טוב ללימודי ביטוח ושוק ההון מבחינה מקצועית.

> ציוני מעבר הכי גבוהים בישראל: חומר ברור ופשוט ללימידה, מרצים מצויינים, ספרי לימוד שנכתבו באופן אישי, אתר האינטרנט – תרגילים, סימולציות, פורומים.

> נותנים את הכלים הכי טובים לעבור את הבחינות!

> תחום יוקרתי שפותח דלתות, הרבה אפשרויות עבודה וצמיחה עסקית.

> לימודים מהירים שהם שווי ערך לתואר!

הערכים

פיתוח אישי – בוא לפתח את עצמך, להרחיב אופקים, להיכנס למגרש של הגדולים
ליווי עד להצלחה – השמה לשכירים, חממה לעצמאים, מעבר בבחינות
מקצוענות מעל הכל
פשטות – הכל אצלנו פשוט, ברור ומובן.

קהל יעד

לאחר פילוח מצאנו שיש 4 קהלי יעד עיקריים למכללה:

  1. בעלי תארים בתחום הפיננסים שרוצים לקבל עבודה מעשית.
    נמצאים בד"כ באינטרנט – תוך שנה יצאו עם מקצוע.
    30% מהקהל
  2. גברים שמחפשים עצמאות כלכלית ועצמאות בעבודה – לשלב עם לימודי כולל.
    20% מהקהל, 50% מקהל הגברים
  3. אנשים הקשורים בדרך זו או אחרת לביטוח
    אנשים שקשורים לתחום, ורוצים להתמקצע ולקבל אפשרות לעסוק בו.
    למשל -עובדי חברות הביטוח שרוצים להתקדם, סוכני ביטוח, פקידי ביטוח.
    20% מהקהל
  4. אנשים שלא קשורים לתחום
    המטרה של הפרסום: להיכנס למינסטירם המרכזי של המגזר.
    חסר לאנשים האלו הרבה ידע בתחום הביטוח והפנסיוני, חושבים שזה משהו מפחיד, או שלא חושבים עליו כאפשרות לימודים ועבודה.
    30% מהקהל

קצת על תהליך העיצוב

בעיצוב רצינו לתת דגש על היוקרתיות והמקצועיות של המכללה. לשדר מותג עוצמתי ורציני ששווה להיות חלק ממנו.
הצבעוניות שהשתמשנו בה – כחול, כתום ולבן – כצבעי המיתג של אורין שפלטר.
השפה העיצובית מזכירה את השפה של אורין שפלטר, כדי שמי שמהתחום, יבין מיד שיש קשר בין המכללות,
אך בכל זאת, הוספנו התאמות ושינויים לציבור החרדי.

בשורה התחתונה

 התוצאה יצאה מעל ומעבר למצופה,.
עמדנו בזמנים הקצרים, הלוגו, האתר והבאנרים יצאו מרשימים מאוד,
והיה כיף שכל תהליך העבודה התנהל מתוך סיעור מוחות פורה ושיתוף פעולה מצויין שהתבטא בתוצאות אליהם הגענו.

איזה כיף שזה הדדי!

גאולה מיתגה אותנו מחדש ובנתה עבורינו את האתר של הקמפוס החרדי לפיננסים, והרימה את הקמפיין האינטרנטי בהצלחה רבה.
גאולה גילתה ידע מעמיק ברמה גבוהה של כל המרכיבים מהם מיתוג ואתר טוב בנוי, החל מרמת האפיון הסופר מקצועי שהגדיר וחידד את המסרים ובידל את קהל היעד, המשיך בעבודה על תכנים ועיצוב, וסיים בפיניש מושלם ולוק מרהיב. והכל במסירות, במקצועיות, בהבנה עמוקה של השטח והתחום, ובאחריות רבה.
גם בתוך לו"ז צפוף ועמוס מאוד וסד של זמנים, הגענו למטרה בזמן, בזכות שירות מעולה סביב השעון כפשוטו.
התוצאה היתה אתר מצויין שהביא לנו את הנראות אותה אותה חיפשנו, ושירת ומשרת אותנו נאמנה בכל הקמפיין, ובע"ה גם הלאה.
גאולה היא מקצוענית, כשרונית, מבינת עניין, והיה תענוג לעבוד איתה.

ממליץ בחום
משה פרוש
מנהל הקמפוס החרדי לפיננסים 

 אהבת את העבודות? אני שמחה לשמוע! 

זה הזמן ליצור איתי קשר!
אני תמיד ערוכה לקבל פרויקטים חדשים.

אני רוצה להתקדם!