Project Description

האתר של GLOBAL

הסיפור שמאחורי האתר

זוכרים את המיתוג לחברת "גלובל" שהעלתי לא מזמן?
אז עכשיו יש להם גם אתר!
במהלך העבודה, הקפדתי שהאתר ימשיך את אותה השפה העיצובית של המיתוג,
כדי שכל לקוח יזהה מיד שזו אותה החברה.

ייחודיות וערכים

הייחודיות והערכים שהגדרנו בתהליך המיתוג, ממשיכים ללוות אותם גם באתר

הייחודיות:
שירות מקיף – נותנים את כל השירותים הפיננסים-פנסיונים-ביטוחיים למשפחה, תחת קורת גג אחת.
מניעת כפילויות – מזהים תשלומים כפולים אצל הלקוח.
מיקסום כספי הלקוח – עוזרים ללקוח להרוויח יותר מהכסף שלו, עם התנהלות נכונה ומסלולים שמותאמים לו באופן אישי.

הערכים:
אתה חשוב לנו – שירות שנתפר אישית עבורך, יש מישהו שדואג לך.
ביטחון וראש שקט – גלובל דואגת לעתיד הפיננסי שלך – אתה יכול להיות רגוע.
מקצועיות – ידע מקצועי שמונגש עבורך, וחוסך לך הרבה כסף.
שירות אישי – אנחנו נעשה עבורך את כל העבודה, בלי להפריע לשגרת חייך.
אמינות – מה שהובטח לך, זה מה שתקבל!

מי אמור להיכנס לאתר?

בשונה מאתרים רגילים,
מי שאמור להיכנס לאתר – זה 'לידים חמים'.
כלומר אנשים שכבר התעניינו, או שישבו עם הצוות לפגישה,
או כמובן – לקוחות קיימים.

לכן, היה חשוב להקפיד, שיהיה קל ונוח ליצור איתם קשר,
ושהאתר ישדר מקצועיות רבה.

קצת על תהליך העיצוב

במהלך העבודה, הקפדתי שהאתר ימשיך את אותה השפה העיצובית של המיתוג,
העיצוב הוא נקי, לא עמוס ומשדר תחושת ביטחון ומקצועיות גדולה.

שילבתי באתר תמונות של משפחות, בשלל גילאים – זוגות צעירים, משפחות צעירות, פנסיונרים, סבא וסבתא יחד עם הנכדים –
כי היה חשוב לנו להעביר את המסר שהשירות המיוחד של החברה, מתאים גם למשפחות צעירות וגם לפנסיונרים.

הקפדתי שהאתר יהיה רספונסיבי – כלומר, שיראה טוב בכל גודל מסך,
ושתהיה לו אנימציה קלה ולא מכבידה בין הדפים..

בשורה התחתונה

מה שהכי שימח אותי, היה התגובה של הלקוח שאמר לי בטלפון ש"האתר יצא בדיוק כמו שרצינו"
וכתב לי במייל ש"כל הכבוד, האתר יצא מדהים".

אהבת את האתר? איזה כיף!

זה הזמן ליצור איתי קשר!
אני תמיד מתרגשת לעבוד על פרויקטים חדשים.

אני רוצה אתר ממגנט!