מה זה אתר שיווקי? ואיך הוא מושך לקוחות לעסק?

קודם כול נבין מה זה אתר שיווקי.
אתר שיווקי הוא אתר שממוקד למטרה אחד – להכניס הרבה יותר כסף.
איך?
על ידי זה שהמסרים שלו מדויקים;
על ידי זה שהוא מעביר את הערכים ואת המסר של העסק שלכם בצורה ממוקדת וחדה;
על ידי זה שהוא מעביר את הגולש דרך הרגש לבצע את הפעולות שנכונות למה שאתם רוצים לבצע באתר;
על ידי תוספים מיוחדים שקיימים בו ומשדרגים את הפעילות של האתר – כל זה עוזר לכם להכניס יותר כסף לעסק.

למה חשוב כל כך שיהיה לכם אתר שיווקי?

1. ברגע שיש לכם אתר, אתם מפרסמים אותו במערכות השונות. אתם משקיעים הרבה זמן, אנרגיה ומאמץ להביא אליו גולשים. השקעתם גם הרבה מאוד זמן וכסף באתר עצמו. אז אם כבר נכנסים גולשים לאתר, לא הייתם רוצים שהם יהפכו ללקוחות? לא הייתם רוצים שתכל'ס ייכנס מהם כסף לעסק? אני בטוחה כן.

2. האתר שלכם מדבר ומציג עליכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. הנראות של האתר, המסרים, התמונות והטקסטים משדרים עליכם המון. במבט ראשון באתר אני יכולה לומר לכם הרבה דברים על העסק שלכם. האם אתם מקצועיים? רציניים? קלילים? חמימים? פשוטים? הרבה מאוד מסרים עוברים דרך הנראות של האתר, ואתם צריכים לחשוב אם אלה המסרים שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם. האם זה מה שאתם רוצים שהם ידעו עליכם?

כדאי מאוד שהנראות של האתר תהיה בהלימה לעסק שלכם. אם אתם רוצים להיות מותגים ולשדר משהו יוקרתי ומקצועי, שגם עולה יותר, כדאי מאוד שהעיצוב יהיה בהתאם.

3. והכי חשוב, ברגע שאתם עסק, אתם מן הסתם משקיעים לא מעט במערך הפרסום שלכם. אם זה ברשתות החברתיות, במערכות דיבוב ועוד. אם הייתי אומרת לכם שאתם יכולים ליצור אתר שמסנכרן בין כל המערכות האלה, ושאני יכולה להוסיף לכם תוספים שישדרגו לכם את הפעילות, שיהפכו את הכול לצורה אוטומטית וקלה הרבה יותר, שתכל'ס תעזור לכם להכניס הרבה יותר כסף ולקוחות לעסק שלכם – לא הייתם רוצים?

אם זה מדבר אליכם, אתם ממש מוזמנים לפנות אליי, או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם. אנחנו נעזור לכם להתאים את האתר הכי מדויק לעסק שלכם.

שיהיה בהצלחה (: